Často kladené otázky

NAKUPOVÁNÍ

Jak rychle mou objednávku vyřídíte?
  • Na odeslání zboží začínáme pracovat hned, jak zadáte platbu a dokončíte objednávku. Na způsobu platby nezáleží – stejně rychle expedujeme objednávky placené kartou i převodem.
  • Objednávky dokončené do 12 hodin odesíláme ještě ten den, takže zboží budete mít doma do druhého dne.

Zvládnete zboží dodat do druhého dne?

  • Ano. Všechny objednávky odeslané do 12 hodin expedujeme ještě týž den, takže druhý den bude balíček u vás. Doručení ale může zdržet komplikace na straně dopravce, což bohužel nemůžeme nijak ovlivnit.

Jsou při nakupování informace o mojí platební kartě v bezpečí?

  • Ano, jsou. Zpracování platby jsme přenechali profíkům z firmy Shoptet Pay, kteří se na on-line transakce specializují. Patří mezi špičku v oboru, a tak mají naši plnou důvěru.

 
Co vše je zahrnuto v době zpracování objednávky?
  • Náš závod s časem začíná, jakmile dokončíte objednávku. Než se balík dostane do vašich rukou, musíme počkat na doručení platby, připravit balík na přepravu a předat jej k expedici. Dopravce by pak měl zásilku doručit do jednoho pracovního dne, pokud není v popisu zboží uvedeno jinak.

 

UŽIVATELSKÝ ÚČET

Proč bych si měla vytvořit účet?
  • Pro vlastní pohodlí. Zaregistrovaní uživatelé nemusí pořád dokola vyplňovat kontaktní údaje a mají k dispozici historii objednávek, takže mají vždy přehled o zárukách. Další funkce budou dále přibývat.

 
Musím mít účet, abych si mohla objednat zboží?
  • Nemusíte. Ale doporučujeme si jej založit, má to řadu výhod. Viz „Proč bych si měla vytvořit účet?“ 

 
Uchováváte údaje o mojí kreditní kartě?
  • Jediné dvě informace, které ukládáme, jsou historie objednávek a adresa doručení. O vaší kreditní kartě v našem systému žádné údaje neuchováváme. Více informací viz „Jsou při nakupování informace o mojí platební kartě v bezpečí?“.

 
Zapomněla jsem heslo. Co teď?
  • Zažádejte o obnovení hesla. Klikněte sem, vyberte „Zapomněla jsem heslo“ a zadejte e-mailovou adresu, kterou jste uvedla při registraci. Na e-mail vám obratem přijdou další instrukce spolu s odkazem pro obnovení hesla.
 

 
DOPRAVA A REKLAMACE
Jaké možnosti dopravy mám na výběr?
  • Úloženka
  • WeDo Box
  • Kurýr - balík do ruky

 
Mohu si vybrat, jak za zboží zaplatím?
  • Platit můžete celkem pěti způsoby. Všechny jsou zdarma, kromě platby na dobírku.

 
Mohu zboží vrátit, pokud s ním nebudu spokojená?
  • Ano, můžete. Pokud nebudete se zbožím z jakéhokoliv důvodu spokojená, můžete jej do 14 dnů ode dne zakoupení vrátit.

 
Co mám dělat, pokud zboží dorazí poškozené, nebo když se projeví vada?
  • Kontaktujte nás a zboží reklamujte. Můžete jen získat, v případě uznání reklamace měníme kus za kus. 

 
Jak dlouho trvá reklamace?
  • Vždy se snažíme vyřizovat reklamace nejrychleji, jak v danou chvíli můžeme – nejdéle však do 30 dnů.